blogas.raskakcija.lt

Viskas, ką reikia žinoti apie “gerėjantį gyvenimą” Lietuvoje

Viskas, ką reikia žinoti apie “gerėjantį gyvenimą” Lietuvoje…

Bene brangiausias maisto prekių tinklas Rimi su 4 mln. Eur nuostoliu 2023 metais.

Padėvėtų drabužių tinklas Humana su beveik 7 mln. Eur pelnu už 2023 metus.

Oi, ne tuo verslu “Ica gruppen” užsiima Lietuvoje. Galėtų savo Rimi parduotuves “Aldi” ar “Biedronka” išnuomoti, o į perteklinius plotus vežti padėvėtus rūbus iš Skandinavijos

Pratęsimas

Prieš kurį laiką palyginom Rimi su Humana ir pasiūlėme Rimi keisti verslo modelį – išnuomoti savo patalpas Aldi ar Biedronka, o laisvuose plotuose užsimtų padėvėtų rūbų prekyba.

Oi, kas ten ko neprirašė: ir kad dabar tvarūs hipsteriai yra užplūdę Humanas, ir kad negalima verslų skirtingų lygint.

Gerai, palyginsim Rimi su Mere parduotuve, arba kitaip žinoma, kaip rusiškas Svetofor, arba oficialiai žinoma, kaip UAB “Valientė” arba UAB “Litproduktai” (šie kol kas neatsiskaitė, bet užteks ir “Valientė” duomenų.

Aišku Rimi 453 mln € ir Mere 50 mln € apyvartų lyginti dar nėra prasmės, jie skiriasi kartais, tačiau visa kita yra linksma:

  • 2023 maisto.prekybos rinka augo 8.5%
  • Rimi – 6.4% – žemiau rinkos
  • Mere – 34%
  • Rimi grynasis nuostolis – minus 3 991 643 €
  • Merė grynasis pelnas – 691 262 €

Na, ir kadangi Mere darbuotojai atneša daugiau pelno ir atlyginimai pas juos didesni už Rimi ir sparčiau auga

  • Rimi – metinis atlyginimų vidurkis 1 429 € (+11%)
  • Mere – 1 532 € (+21%)

Iš tinklinės maisto prekybos tai ko gero geriausi augimo rezultatai. Dar neatsiskaitė Lidl – bet jie tikrai Mere dinamikos neparodys, gal kokie 25% augimas bus, bet jie darė sau viską, kad būtu tik blogiau.

Matomai žemos kainos apsimoka. Ar į Mere irgi hipsteriai su tvarumo idėjom subėgo?

Dabar apie perspektyvas. Mes turime šalia Lenkijos rinką , kur Mere neišgyveno ir turime Lietuvą, kur tinklas puikiai jaučiasi. Ir jei situacija taip tęsis, per kokį penkmetį Mere pasiims sau kokį 10% rinkos.

Kokia to priežastis? Kad įsigalėtų konkurentas tereikia, kad kiti tinklai nieko nedarytų.

Lietuvoje yra rinka, kurioje dominuoja 5 tinklai, kur kainos -+ vienodos, nesikaunama dėl kliento, perkama dešimtmečiais iš tų pačių kanalų. Mere konkurentų ignoruojamas, kaip kažkada buvo ignoruojamas Lidl (čia konkurentas Norfai, aiškino kai kurie aukšto rango, bet žemo supratimo apie nuosavą rinką vadybybininkai – direktoriais vadinti juos pirštai neleidžia). Maža to, kai kurie genijai vis dar sugeba pareikšti, kad ir Norfa jiems ne konkurentas (beje, šio tinklo augimas 2023 yra kone 16% – dvigubai daugiau nei rinka).

Tęskite taip ir toliau, reiks tik daugiau popcorno nusipirkt, nes reginys tikrai įdomus ir įtraukiantis.

BŪKITE VERTI LAISVO PASIRINKIMO VISADA!

Daugiau informacijos:

Pricer.lt maisto krypties vadovas
Petras Čepkauskas
Tel.: 8 685 12156
petras@pricer.lt
www.pricer.lt

Grįžti į pagrindinį puslapį

Dalintis:
0 0 balsai
Straipsnio vertinimas
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai įvertinti
Inline Feedbacks
Rodyti visus komentarus

Naujausi akcijų leidiniai