blogas.raskakcija.lt

Wayvee Analytics – Pirkėjų Emocijų Stebėsena Radijo Dažnio Bangomis

Rubrika “Mažmeninės prekybos inovacijos”, prisipažinsime kiek bauginančios

Wayvee Analytics: Naudojant radijo dažnių bangas ir AI vartotojų reakcijų analizei

Wayvee Analytics yra inovatyvi retail technologijų bendrovė, kuri naudoja radijo dažnių (RF) bangas ir dirbtinio intelekto (AI) algoritmus, kad analizuotų pirkėjų fiziologinius parametrus (širdies ritmą, kvėpavimą, mikrojudesius) bei vertintų jų emocinę būseną realiu laiku. Ši technologija leidžia prekybos įmonėms suprasti, kaip klientai reaguoja į produktus, kainas ar parduotuvių aplinką, nepažeidžiant jų privatumo.

  • „Wayvee Analytics“ naudoja radijo dažnio bangas, kad aptiktų širdies ritmą, kvėpavimą ir nedidelius judesius, o tai per dirbtinį intelektą (DI) verčiama į pirkėjų reakcijų supratimą.
  • Ši technologija padeda mažmenininkams realiu laiku įvertinti klientų pasitenkinimą be kamerų, užtikrindama privatumą.
  • Stebėtinai, ji gali pasiekti iki 85 % tikslumą aptikdama emocijas, remiantis moksliniais tyrimais.

Ką daro „Wayvee Analytics“?

„Wayvee Analytics“ yra įmonė, orientuota į pirkimo patirties fizinėse parduotuvėse gerinimą, naudojant pažangias technologijas klientų emocijoms analizuoti. Jie naudoja radijo dažnio bangas, kad aptiktų fiziologinius signalus, tokius kaip širdies ritmas ir kvėpavimas, kurie perdirbami dirbtinio intelekto pagalba, siekiant suprasti, kaip pirkėjai reaguoja į aplinką.

Kaip tai veikia?

„Wayvee“ jutiklis, įrengtas parduotuvėse, skleidžia radijo dažnio bangas, kurios atsimuša nuo klientų, užfiksuodamos širdies ritmo, kvėpavimo dažnio ir mikrojudesių duomenis. Šie duomenys perduodami patentuotiems DI algoritmams, kurie juos analizuoja, kad nustatytų emocines būsenas, tokias kaip džiaugsmas ar nusivylimas, ir paverčia tai klientų pasitenkinimo balais (C-SAT).

Nauda mažmenininkams

Šios realiu laiku gaunamos įžvalgos leidžia mažmenininkams nedelsiant koreguoti parduotuvės išdėstymą, produktų vietas ir bendravimą su klientais, gerindami apsipirkimo patirtį ir galimai didindami pardavimus. Svarbu tai, kad technologija nenaudoja kamerų, taip išsaugodama klientų privatumą, nes nerenka asmens duomenų.

  • Sistemą galima integruoti su elektroninėmis kainų etiketėmis (ESL), leidžiančiomis keisti kainas dinamiškai, priklausomai nuo klientų reakcijų. Pavyzdžiui, Singapuro parduotuvėje šis sprendimas padidino gėrimų skyriaus pardavimus 11%.
  • Pateikiami rekomendacijos, kaip tobulinti prekių išdėstymą, aptarnavimo greitį ar reklamos turinį.
  • Aukštas emocinis įsitempimas gali rodyti vagysčių riziką.

Stebinantis tikslumas

Tyrimai, rodo, kad radijo dažnio metodai gali aptikti emocijas su iki 85 % tikslumu, todėl „Wayvee“ metodas yra moksliškai pagrįstas ir veiksmingas.


Apie „Wayvee Analytics“ ir jos technologijos tyrimas

Įmonės istorija ir misija

„Wayvee Analytics“, mažmeninės prekybos technologijų įmonė, 2024 m. išėjo į viešumą, gavusi 5 mln. JAV dolerių pradinį finansavimą iš „Tetrad.vc“. Jų misija – pakeisti klientų patirtį fizinėse parduotuvėse, pateikiant įžvalgas apie pirkėjų emocijas ir elgesį, užpildant realiu laiku gaunamos analitikos spragą, palyginti su elektronine prekyba.

Technologijos apžvalga: RF bangos ir DI integracija

Pagrindinė „Wayvee“ technologija – „Wayvee“ jutiklis (dažniu moduliuotas nuolatinės bangos (FMCW) radaras) – naudoja RF bangas fiziologiniams klientų signalams aptikti. Šie signalai apima:

  • Širdies ritmas (HRV – heart rate variability): Aptinkamas per RF bangų atspindžių pokyčius, kuriuos sukelia kraujo tekėjimas, rodo emocinį įsitempimą.
  • Kvėpavimo dažnis: Užfiksuojamas analizuojant krūtinės judesius per RF signalų variacijas, susijęs su stresu ar susikaupimu.
  • Mikrojudesiai (pvz., rankų drebulys): Taip pat aptinkami mikrojudesiai, tokie kaip subtilūs gestai, suteikiantys papildomų duomenų apie klientų elgesį, gali rodyti nerimą ar susidomėjimą.

    Šis neinvazinis metodas skiriasi nuo tradicinių metodų, tokių kaip vaizdo stebėjimas ar nešiojami jutikliai, užtikrindamas klientų privatumą, nes nerenka asmens tapatybės duomenų. Jutiklis gali būti įrengtas įvairiose parduotuvės vietose, įskaitant lentynas, vitrinas, parduotuvės mediją ir kasos sistemas.

    Aptikti signalai apdorojami patentuotais DI algoritmais, kurie analizuoja juos, kad nustatytų emocines būsenas. Šis procesas apima neuroninio tinklo mokymą su didele fiziologinių atsakų duomenų baze, siejant juos su emocinėmis būsenomis, kad būtų generuojami klientų pasitenkinimo balai (C-SAT) ir kiti įsitraukimo rodikliai:

    • Duomenys apdorojami proprietariniais neuroniniais tinklais, kurie klasifikuoja emocijas pagal apsiėjimo-valentingumo modelį (arousal-valence model):
      • Apsiėjimas (arousal) – emocinio atsako intensyvumas (pvz., susijaudinimas).
      • Valentingumas (valence) – emocijos pobūdis (teigiama/neigiama) .
    • AI algoritmai koreliuoja šiuos rodiklius su klientų pasitenkinimo balais (C-SAT) ir nurodo galimas problemas (pvz., per didelės kainos) .

    Pateikiami rodikliai ir įžvalgos

    „Wayvee“ technologija pateikia įvairius rodiklius mažmenininkams, padedančius optimizuoti parduotuvės veiklą. Tai apima:

    Rodiklis Aprašymas
    Klientų pasitenkinimo balas (C-SAT) Bendras pasitenkinimo lygis, gautas iš emocinių būsenų.
    Pirkimo ketinimų procentas Pirkimo tikimybė kiekvienos lentynos produktams.
    Buvimo laikas Vidutinis laikas, praleistas prie vitrinų ar produktų.
    Įsitraukimų skaičius Klientų sąveikų su parduotuvės elementais skaičius.
    Kiek kartų praeita pro šalį Kartai, kai klientai praeina pro šalį nesusidomėję.
    Vidutinis greitis Vidutinis klientų judėjimo greitis parduotuvėje.

    Šie rodikliai prieinami per interaktyvią prietaisų skydelį, leidžiančią mažmenininkams vertinti konversijų rodiklius, planuoti parduotuvės veiklą ir analizuoti parduotuvės medijos ar reklamos kampanijų poveikį.

    „Wayvee“ technologija pateikia įvairius rodiklius mažmenininkams

    Mokslinis pagrindas ir tikslumas

    „Wayvee“ technologijos mokslinis pagrindas remiasi tyrimais apie RF pagrįstą emocijų atpažinimą. Svarbus tyrimas „RF metodų taikymas emocijų atpažinimui: apžvalga“, kurį atliko Dr. Muneeba Raja ir Dr. Stephan Sigg ir paskelbtas 2016 m., nagrinėja RF bangų naudojimą fiziologiniams signalams, susijusiems su emocijomis, aptikti. Tyrimas rodo, kad RF metodai gali pasiekti iki 85 % emocijų aptikimo tikslumą, patvirtindami „Wayvee“ metodą.

    Papildomi tyrimai, tokie kaip MIT „EQ-Radio“ projektas, demonstruoja panašias galimybes, naudodami RF signalus širdies ritmui ir kvėpavimo modeliams matuoti emocijų aptikimui. Šie tyrimai pabrėžia RF technologijos potencialą neinvaziniam emocijų stebėjimui, atitinkantį „Wayvee“ privatumą gerbiančią strategiją.

    Privatumas ir etiniai aspektai

    „Wayvee“ metodas sukurtas spręsti privatumo problemas, dažnas mažmeninės prekybos analitikoje. Skirtingai nuo vaizdo sistemų, kurios gali naudoti veido atpažinimą ir kelti etikos klausimų, „Wayvee“ remiasi tik RF signalais, užtikrindamas anonimiškumą. Šis metodas atitinka duomenų apsaugos taisykles, todėl yra patrauklus mažmenininkams, siekiantiems stiprinti klientų pasitikėjimą, tuo pačiu renkant įžvalgas.

    „Wayvee“ technologijos mokslinis pagrindas remiasi tyrimais apie RF pagrįstą emocijų atpažinimą

    Taikymas ir atvejų analizė

    „Wayvee“ yra ankstyvojo diegimo stadijoje, planuodama iki metų pabaigos išplėsti savo veiklą iki 1 000 parduotuvių po finansavimo raundo. Viena pastebėta partnerystė yra su „Lenskart“, Indijos akinių elektroninės prekybos įmone, kur „Wayvee“ jutikliai naudojami suprasti, kodėl pirkėjai perka produktus, o ne kas jie yra, sutelkiant dėmesį į emocines būsenas, tokias kaip džiaugsmas, kad paveiktų pirkimo sprendimus. Tačiau išsamių atvejų analizių trūksta, o įmonė siūlo nemokamą 3 mėnesių bandomąjį laikotarpį mažmenininkams išbandyti technologiją.

    • Bendradarbiavimas su Lenskart (Indijos akių optikos įmonė) ir CJ Express (Tailandas) parodė, kad technologija efektyviai nustato pirkimo ketinimus ir sumažina nepatenkintų klientų skaičių .

    Iššūkiai ir apribojimai

    Nors technologija yra perspektyvi, „Wayvee“ susiduria su iššūkiais. Jos tikslumas, nors ir aukštas, gali kisti perpildytose parduotuvėse, kur keli signalai gali trukdyti. Priklausomybė nuo patentuotų DI algoritmų reiškia, kad detalės nėra viešai atskleidžiamos, galimai ribojant skaidrumą. Be to, kaip naujas rinkos dalyvis, ilgalaikis efektyvumas ir mastelio keitimas įvairiose mažmeninės prekybos aplinkose dar turi būti visiškai įrodyti.

    Nors technologija yra perspektyvi, „Wayvee“ susiduria su iššūkiais
    Dalintis:
    0 0 balsai
    Straipsnio vertinimas
    guest
    0 Komentarai
    Seniausi
    Naujausi Daugiausiai įvertinti
    Inline Feedbacks
    Rodyti visus komentarus

    Naujausi akcijų leidiniai