blogas.raskakcija.lt

“Lidl” tampa pirmuoju prekybos centru, kuris atidaro “TikTok” parduotuvę

„Lidl“ ‚TikTok‘ paskelbė išskirtinį pasiūlymą sporto ir sveikatingumo entuziastams ir teigia, kad yra pirmasis Didžiosios Britanijos prekybos centrų tinklas, naudojantis šią socialinės žiniasklaidos platformą kaip pardavimo kanalą.

Tik internetu platinami rinkiniai

Nuo vasario 20 d. vartotojai gali įsigyti „ Aukšto baltymingumo“ rinkinį vos už penkis Didžiosios Britanijos svarus sterlingų. Tikroji paketo vertė būtų daugiau nei šešis kartus didesnė ir viršytų trisdešimt svarų (35 eurus). Paketą sudaro išrūgų milteliai ir pūstų bulvių traškučiai, skirti vartotojams, besilaikantiems daug baltymų turinčios dietos.

Akcija yra laikina ir daugiausia skirta reklamai: galima įsigyti tik 3 000 rinkinių, o gautos lėšos skiriamos Jungtinėje Karalystėje įsikūrusiai vaikų labdaros organizacijai NSPCC. Šia iniciatyva „Lidl“ tikisi pasinaudoti augančiu funkcinių maisto produktų populiarumu ir socialinės žiniasklaidos, kaip pardavimo kanalo, populiarumu. Joanna Gomer, „Lidl UK“ rinkodaros direktorė, sako, kad „Lidl“ prekybos tinklas siekia naudoti „TikTok“ pirmiausia naujiems produktų asortimentams pristatyti.

Prekybos tinklas ir anksčiau yra eksperimentavęs su novatoriškomis pardavimo strategijomis: 2024 m. rugpjūtį „Lidl UK“ pristatė „paslaptingą dėžutę“, kurioje pirkėjai vos už 20 svarų sterlingų galėjo įsigyti daugiau nei 100 svarų sterlingų (110 eurų) vertės siurprizą.


„Lidl“ tapo pirmuoju JK prekybos tinklu, pradėjas prekybą per „TikTok Shop“. Ši iniciatyva, startavusi vasario 20 d. 9 val. ryto, siūlė riboto leidimo „High Protein“ rinkinius, skirtus fitneso entuziastams.

Kampanijos kontekstas

„Lidl“ yra tarptautinis Vokietijos prekybos tinklas, priklausantis „Schwarz Group“, veikiantis daugiau nei 12 350 parduotuvių 31 šalyje ir turintis apie 375 000 darbuotojų (2025 m. duomenys). JK „Lidl“ išsiskiria kaip diskontinis prekybos tinklas, tačiau iki šiol nesiūlė internetinės prekybos paslaugų šioje šalyje. „TikTok Shop“ atidarymas žymi reikšmingą žingsnį link skaitmeninės prekybos, pasinaudojant augančia socialinės komercijos tendencija – pagal „Retail Economics“, JK socialinės komercijos rinka per ateinančius ketverius metus padvigubės, nuo £7,4 mlrd. 2024 m. iki £16 mlrd. 2028 m.

Kampanijos detalės

Produktai ir pasiūlymas

  • Riboto leidimo rinkiniai: „Lidl GB High Protein Bundles“ – 3000 vienetų, parduodamų už £5, nors jų reali vertė viršija £30 (apie €34,8).
  • Turinys:
  • „IronMaxx 100% Whey Protein“ arba „100% Vegan Protein Zero“ (6 skoniai, mažai cukraus).
  • „Snacktastic High Protein Pop Chips“ (traškūs bulvių traškučiai).
  • „Belbake Protein Pancake Mix“ (blynų mišinys su šokolado ar sūrios karamelės skoniu).
  • „Crownfield High Protein Flapjacks“ (batonėliai).
  • „Maribel High Protein Peanut Butter“ (baltymingas žemės riešutų sviestas).
  • Papildomi priedai: „Lidl“ mikropluošto rankšluostis ir pasipriešinimo juostų rinkinys.
  • Prieiga: Rinkiniai parduodami tik per „@LidlGB“ „TikTok Shop“ paskyrą.

Tikslas

  • Kampanija pavadinta „pop-up venture“ (vienkartine akcija), o ne nuolatine e-komercijos platforma, skirta reklamuoti naują „Lidl“ aukštos baltymų koncentracijos produktų liniją.
  • Visos pajamos (£5 už kiekvieną rinkinį * 3.000 rinkiniai) skiriamas JK vaikų labdaros organizacijai NSPCC, kuri kovoja prieš vaikų išnaudojimą.

Papildoma nauda

  • Lidl Plus kuponai: Kiekviename rinkinyje yra kuponas, suteikiantis 25 % nuolaidą „Lidl“ parduotuvėse esantiems šaldytiems aukštos baltymų koncentracijos produktams iki kovo 5 d.

Kampanijos vykdymas

  • Pradžia: 2025 m. vasario 20 d., 9 val. ryto JK laiku.
  • Platforma: „TikTok Shop“, pasiekiama per „@LidlGB“ paskyrą.
  • Pardavimų trukmė: Visi 3000 rinkinių išparduoti per mažiau nei 20 minučių, kaip pranešė „NeilRetail“ „X“ tinkle vasario 21 d.
  • Rinkodara: Kampanija reklamuota kaip „istorinis žingsnis“, pabrėžiant „Lidl“ pirmumą tarp JK prekybos tinklų. Oficialus pranešimas pavadintas „THE WHEY-T IS FINALLY OVER“ („Baltymų laukimas baigtas“), siekiant pritraukti fitneso entuziastus.

Citatos ir reakcijos

  • Joanna Gomer, „Lidl GB“ rinkodaros direktorė: „Mūsų aukštos baltymų koncentracijos produktai yra labai mėgstami – kas minutę parduodame daugiau nei 150 vienetų mūsų parduotuvėse, o klientai visoje šalyje dalinasi savo pirkinių krepšeliais socialiniuose tinkluose. Didėjant „TikTok“ pirkėjų skaičiui, didžiuojamės, kad esame pirmasis prekybos tinklas, tiesiogiai pasiekiantis klientus šioje platformoje su unikaliu pasiūlymu.“
  • „Retail Gazette“: „Lidl prisijungia prie tokių prekių ženklų kaip „Asos“ ir „Boots“, kurie naudoja platformą tiesioginiam ryšiui su vartotojais.“

Poveikis vartotojams ir rinkai

  • Vartotojų susidomėjimas: Tyrimai, kuriuos cituoja „Lidl“, rodo, kad daugiau nei trečdalis iš 1,69 mlrd. „TikTok“ vartotojų perka per platformą, o daugiau nei pusė ieško pirkinių įkvėpimo. Greitas rinkinių išpardavimas patvirtina šią tendenciją.
  • Patrauklumas: £5 kaina už £30 vertės rinkinį, kartu su labdaros aspektu, padidino kampanijos populiarumą.
  • Rinkos poveikis: „Lidl“ žingsnis gali paskatinti kitus JK prekybos tinklus, tokius kaip „Tesco“ ar „Asda“, svarstyti „TikTok Shop“ kaip prekybos kanalą, ypač atsižvelgiant į socialinės komercijos augimą.

Platesnis „Lidl“ kontekstas

„Lidl“ JK rinkoje tradiciškai orientuojasi į fizines parduotuves ir žemas kainas, nesuteikdama internetinės prekybos paslaugų, skirtingai nei konkurentai, tokie kaip „Tesco“ ar „Sainsbury’s“. Tačiau pastaraisiais metais tinklas eksperimentuoja su skaitmeninėmis iniciatyvomis:

  • 2024 m. rugpjūtį „Lidl“ pristatė „Mystery Box“ – £20 kainuojančią staigmenų dėžutę, kurios vertė viršijo £100, parduodamą per socialinius tinklus.
  • „TikTok Shop“ kampanija rodo „Lidl“ norą išbandyti naujas prekybos formas, išlaikant fizinių parduotuvių fokusą.

Šaltiniai: „Retail Gazette“, „Marketing Week“, „The Grocer“ ir „Lidl“ pranešimai

Naujienų šaltinis

Dalintis:
0 0 balsai
Straipsnio vertinimas
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai įvertinti
Inline Feedbacks
Rodyti visus komentarus

Naujausi akcijų leidiniai