
Rubrika “Mažmeninės prekybos inovacijos”
SpaceVision AI, Inc.: AI naudojimas kamerose pirkėjų įsitraukimui ir reakcijoms aptikti
SpaceVision AI, Inc. yra inovatyvi įmonė, kuri naudoja dirbtinį intelektą (AI) ir pažangias kameras, kad analizuotų, kaip pirkėjai reaguoja ir bendrauja su įvairiais produktais mažmeninės prekybos ir skaitmeninės reklamos (DOOH) srityse.
Technologija
- AI kameros: SpaceVision naudoja specializuotas kameras, kurios sugeba fiksuoti pirkėjų elgseną realiuoju laiku. Šios kameros analizuoja, kaip pirkėjai bendrauja su produktais, įskaitant jų judesius, reakcijas ir laiką, praleistą prie tam tikrų prekių.
- Duomenų analizė: Surinkti duomenys yra apdorojami naudojant AI algoritmus, kurie suteikia vertingų įžvalgų apie pirkėjų elgseną ir jų reakcijas į skirtingas prekes ar reklamas. Tai leidžia mažmenininkams geriau suprasti, kas veikia ir kas ne.
- Reitingavimo sistema: SpaceVision taiko reitingavimo sistemą, kuri padeda įvertinti mažmeninės prekybos medijos aktyvacijų efektyvumą. Ši sistema gali informuoti apie būsimus kampanijų ir produktų išdėstymo sprendimus.
Privalumai
- Pirkėjų įsitraukimo matavimas: SpaceVision leidžia mažmenininkams stebėti pirkėjų įsitraukimą ir reakcijas, kas padeda optimizuoti produktų išdėstymą ir reklamos strategijas.
- Kampanijų efektyvumo didinimas: Naudodama AI analizes, įmonė gali padėti nustatyti, kurios reklamos ar produktai sulaukia didžiausio dėmesio, taip padidindama efektyvumą ir ROI (investicijų grąžą).
- Priklausomybė nuo duomenų: SpaceVision suteikia galimybę priimti duomenimis pagrįstus sprendimus dėl marketingo strategijų ir produktų išdėstymo.
Funkcionalumas:
- Stebėti pirkėjų judėjimą: Sekti, kaip klientai juda po parduotuvę, nustatant didelio srauto zonas ir judėjimo modelius.
- Aptikti sąveiką su produktais: Atpažinti, kada pirkėjai paima, apžiūri ar grąžina produktus, pateikdamos duomenis apie tai, kurie produktai sulaukia daugiausia dėmesio.
- Analizuoti demografinius duomenis: Įvertinti pirkėjų amžių ir lytį, padedant mažmenininkams pritaikyti rinkodaros pastangas konkrečioms grupėms.
- Vertinti emocines reakcijas: Naudoti veido atpažinimą, kad būtų įvertinta, kaip pirkėjai reaguoja į produktus ar ekspozicijas, suteikdamos įžvalgų apie emocinį įsitraukimą.
Rinkos poreikiai
SpaceVision atsirado reaguodama į augančią mažmeninės prekybos poreikį geriau suprasti pirkėjų elgseną ir optimizuoti savo marketingo kampanijas. Tradiciniai metodai dažnai nesuteikia pakankamai informacijos apie tai, kaip klientai reaguoja į produktus ar reklamas.
Nauda mažmenininkams
- Optimizuotas produktų išdėstymas: Įžvalgos apie tai, kurie produktai ar zonos pritraukia dėmesį, padeda mažmenininkams išdėstyti vertingus produktus maksimaliam matomumui ir pardavimams.
- Personalizuotos akcijos: Demografiniai ir elgesio duomenys leidžia pasiūlyti tikslines nuolaidas, didindami konversijų rodiklius.
- Geresnis parduotuvės išplanavimas: Judėjimo modelių supratimas padeda kurti parduotuves, kurios pagerina apsipirkimo patirtį ir sumažina spūstis.
- Didesnis rinkodaros efektyvumas: Mažmeninės prekybos medijos aktyvavimo balas užtikrina, kad rinkodaros biudžetai būtų išleidžiami kampanijoms, kurios duoda rezultatų.
Apibendrinimai
SpaceVision AI siūlo pažangią sprendimų sistemą mažmenininkams, leidžiančią realiu laiku analizuoti pirkėjų elgseną naudojant AI kameras. Ši technologija ne tik pagerina klientų patirtį, bet ir suteikia parduotuvėms galimybę priimti duomenimis pagrįstus sprendimus dėl savo veiklos tobulinimo. Tokios inovacijos gali turėti didelės įtakos mažmeninės prekybos sektoriui, ypač atsižvelgiant į besikeičiančius vartotojų poreikius ir elgsenos tendencijas.
Šaltiniai:
- https://standard.ai/vision/
- https://www.intelrealsense.com/computer-vision-ai-for-smart-retail-stores/
- https://www.accessnewswire.com/newsroom/en/business-and-professional-services/a-new-era-of-dooh-and-retail-media-ai-powered-insights-and-optimi-968650
- https://www.technexion.com/resources/how-embedded-vision-is-redefining-the-retail-sector/
- https://www.linkedin.com/company/spacevision/
- https://kr.linkedin.com/company/spacevision
- https://www.wwt.com/article/transform-retail-operations-with-just-two-cameras-and-vision-ai
- https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=946555717607105&id=100067580554900
Rubrikos “Mažmeninės prekybos inovacijos” straipsnai:
Wayvee Analytics – Pirkėjų Emocijų Stebėsena Radijo Dažnio Bangomis
AI stebėjimas mažmeninėje prekyboje: Užkirsti kelią nuostoliams, padidinti veiklos efektyvumą ir klientų patirtį:
- Sumažinti nuostolius atgrasant nuo sukčiavimo, vagysčių ir užtikrinant darbo taisyklių laikymąsi.
- Gauti naudingos rinkodaros informacijos analizuojant pirkėjų elgseną ir kuriant klientų profilius.
- Padidinti veiklos efektyvumą ir klientų pasitenkinimą racionalizuojant darbo grafikus ir pašalinant kliūtis.
- Išsamus vaizdas apie tai, kas vyksta visoje mažmeninės prekybos grandinėje, naudodamiesi debesijos technologijomis ir saugiais bei keičiamo mastelio hibridiniais sprendimais.
Lee Duncan, „AxxonSoft“ regioninių pardavimų direktorius JAV
Kristen Call, „Intel” daiktų interneto pardavimų specialistė